Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Varga Zoltán: Érzem a bizalmat, ami körülvesz! 2021-09-02 15:30:44 Az ellenzéki előválasztás Momentumos jelöltje a párt nagyágyúival kampányolt Gödöllőn, és fontos, az embereket érintő problémákkal szembesült
Aki ivott, elzavarják, mint egy kivert kutyát… 2018-10-22 14:27:16 Interjú dr. Varga Zoltánnal, a gödöllői hajléktalan-ügyben kirendelt ügyvéddel, aki keményen fogalmaz a történtek után
Önálló képviseletet nyitott a Generali Gödöllőn 2013-03-01 10:41:55 A zavartalan, gyors ügyfélkiszolgálás és a kényelmesebb ügyintézés feltételeinek megteremtése vezérelte a biztosítótársaságot